اخبار سیاسی

نگاهی به اخبار سیاسی روز

اخبار سیاسی

نگاهی به اخبار سیاسی روز

اعلام زمان اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها از سوی رئیس جمهور

رئیس جمهور هفته آینده در یک برنامه تلویزیونی زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را اعلام می‌کند.

 شنیده‌های موثق حاکی است که مقدمات اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها با واریز وجوه نقدی به حساب حدود 15 میلیون خانوار ایرانی از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود و پس از واریز پول به حساب مردم، رئیس‌جمهور در یک برنامه تلویزیونی به طور مستقیم مردم را در جریان جزئیات کار قرار داده و آغاز زمان اجرای تعدیل قیمت‌ها را اعلام خواهد کرد.
پیش‌بینی می‌شود اواخر هفته آینده دکتر احمدی‌نژاد در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شود و رسماً کلید اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را بزند.
طبق برنامه زمانبندی شده قرار است ظرف هفته آینده یارانه نقدی به حساب افراد واجد شرایط که اقدام به اعلام حساب بانکی کرده‌اند واریز شود.

بدهی شیخ شجاع را باید از جیب بدهم!

بدهی شیخ شجاع را باید از جیب بدهم!
مسول کمیته روحانیون ستاد کروبی در کرمانشاه گفت: با توجه به سابقه دوستی که با کروبی داشتم، احساس مسئولیت کردم که در ستاد وی فعالیت کنم که منجر به ایجاد تعهداتی شده واکنون بدهی آقایان را از جیب خود بپردازم.


شنیدیم که مسئول کمیته روحانیون ستاد کروبی در کرمانشاه گفته است: انتخابات دهم ریاست جمهوری سره را از ناسره مشخص کرد.



وی در مصاحبه‌ای با بیان این‌که تکلیف دارد تا حقایقی را بازگو کند ضمن انتقاد از عملکرد کروبی گفته است: با توجه به سابقه دوستی که با کروبی داشتم، احساس مسئولیت کردم که در ستاد وی فعالیت کنم که منجر به ایجاد تعهداتی شده واکنون بدهی آقایان را از جیب خود بپردازم.



این مقام مسئول در ستاد انتخاباتی کروبی در ادامه با انتقاد ازعملکرد کروبی پس از انتخابات تصریح کرده است: اگر کاندیدایی شک و شبهه‌ای داشت، می بایست به قانون و ولایت تکیه می‌کرد، نه این‌که با رفتار خود ملت ایران را در آتش فتنه خود بسوزاند.

کروبی سرانجام پیگیر درمان بیماریش شد

کروبی سرانجام پیگیر درمان بیماریش شد


چندی پیش، برخی منابع خبری از ابتلای مهدی کروبی به یک بیماری خبر دادند و نوشتند که شیخ اصلاحات با بیماری سرطان دسته و پنجه نرم می کند.

بعد از انتشار این خبر، حسین کروبی، پسر مهدی کروبی مدعی شد که "قرص‌های سرطان‌زای روسی" برای خوراندن به پدرش وارد ایران شده است.

به فاصله چند روز، فاطمه کروبی، همسر شیخ اصلاحات هم گفت که اگر همسرش سالم است اما اگر در آینده مریض شود ممکن است در اثر اسپری پاشیده شده به صورت او باشد.

با این حال، آقای کروبی همان زمان ادعاهایی مبنی بر اینکه وی از طریق پاشیدن مواد مسموم دچار بیماری شده را تکذیب کرد.

گرچه شیخ اصلاحات به مواگزات موضع گیری هایش علیه جمهوری اسلامی، خبر بیماریش را نیز تکذیب کرد اما سایت جوان آنلاین امروز خبر داد که "بیماری مهدی کروبی منجر به تشکیل پرونده پزشکی برای وی در یکی از بیمارستان ها شده است."
این سایت به نقل از یک منبع آگاه، ضمن تکذیب سلامت کروبی گفت: اخیرا با مراجعه مهدی کروبی به یکی از بیمارستان های مرکزی تهران پرونده پزشکی بدون نام و به شکل غیر قانونی برای وی تشکیل شده است.
وی ادامه داد: یک تیم اورولوژیست به سرپرستی دکتر «م.ن» مسئولیت انجام آزمایشات مربوطه را داشته و دربررسی های انجام شده ابتلای وی به عفونت شدید مجاری کلیوی محرز شده است.
گفتنی است چندی پیش یک فعال سیاسی در ستون نگاه یک روزنامه صبح، از آقای کروبی خواسته بود در این روزها از ظلم هایی که در حق نظام و مردم کرده است، استغفار کند.

عکس: دیدار کروبی با خانواده جعفر پناهی

عکس: دیدار کروبی با خانواده جعفر پناهی

به گزارش صراط مهدی کروبی یکی از سران فتنه با حضور در منزل جعفر پناهی از خانواده وی دیدار کرد.

نشانه شناسی عکس های مهدی کروبی

دست های شیخ . . .

اگر در موتور جستجوی گوگل عکس های آقای کروبی را نگاهی بیاندازید حتما متوجه خواهید شد چرا تیتر این نوشته جمله بالاست .

مدتی پیش  می خواستم عکس های  میر حسین موسوی را به لحاظ نشانه شناختی تحلیل کنم تا به دکتر خانیکی عزیز _ او که همیشه برای همه دانشجویان و شاگردان اش دوست و معلم خواهد ماند _ ثابت کنم که اطرافیان آقای موسوی به لحاظ نشانه شناسی تیپ و شخصیت کمتر نسبتی را با تفکر اصلاح طلب نشان می دهند . گویا دکتر خانیکی خودش هم می دانست و کار به آنجا رسید که از ادامه تحلیل منصرف شدم.

اما این قضیه ادامه دار بود و ابژه بعدی تصویر های مهدی کروبی بر روی صفحه وب بود .مختصر اینکه می توان به چند مورد به صورت فهرست وار اشاره داشت .

1 . طرز قرار گرفتن دست ها

2. جهت قرار گرفتن دست ها

3. طرز چهره و حالت چشم ها و ابروها

البته این فهرست مختصر و ناقص است ، زیرا برای ارایه کاری علمی و تخصصی نیاز به متغیرها و نشانه های بیشتر و صد البته تحلیل رنگ ها و ترکیب آنها و . . است .

در این مجال کوتاه تنها می توان به همین سه مورد اکتفا کرد و ساده و مختصر ، خروار را با مشتی شناخت .

1 .  طرز قرار گرفتن دست ها :

چیزی که تقریبا در تمام عکس های آقای کروبی  وجود دارد و به عکس حرکت و ریتم می دهد طرز خاص دست های اوست که معمولا با نشانه تاکید یعنی با بلند کردن انگشت اشاره و مشت کردن سایر انگشت ها می تواند القا کننده حس اعتراض ، تاکید ، اشاره به موضوع یا شخصی خاص و بعلاوه می تواند خط فاصله ای باشد برای متمایز کردن خود از گروه یا شخصی دیگر . در عکس های آقای کروبی آنچه که به زعم من بیشتر نمود دارد  اعتراض و اشاره به موضوع یا شخص خاصی است که با ترکیب  این دو مورد می توان به معنای ضمنی این حرکت دست یافت . یعنی سوا کردن خود از تفکر و گروه دیگر که امتیاز منحصر به فردبودن و متفاوت بودن را برای کروبی به همراه دارد.

2. جهت قرار گرفتن دست ها :

در بیشتر عکس ها جهت دست به سمت بالاست . این مورد نیز می تواند بیانگر آن باشد که موضع و جبهه گیری کروبی به نسبت گروه حاکم و بالا دستی است بنابراین با توجه به نکات بالا ، کروبی در بیشتر سخنرانی ها و موضع گیری های خود سعی دارد تا خود را در جهت تقابل با گروه حاکم نشان داده و متمایز جلوه کند .

3 . طرز چهره و حالت چشم ها و ابروها :

چهره آشفته کروبی در بیشتر عکس های اش اولین چیزی است که توجه بننده را به خود جلب می کند . رنگ سرخ چهره و در هم کشیده شدن ابروها همراه با نگاه متمرکز و خیره کروبی به شنونده گان سخن های اش معانی بسیاری می تواند داشته باشد ، با این وجود برخی از آن معانی بارز تر و روا ترند.

ترکیب سه فاکتور مذکور می تواند نشان دهنده آگاهی  و تسلط بر مسایلی باشد که او می خواهد به مخاطب اش القا کند به علاوه با توجه به ترکیب تمامی مواردی که ذکر شد آنچه در وهله اول به دست می آید تاکید کروبی بر مسایلی است که بیان می کند این تاکید و تکرار آن در  عکس های مختلف می تواند به صورت ضمنی بازنمایاننده صداقت و صراحت گوینده در عین همدردی با مخاطب اش باشد .

به هر حال آنچه گفته شد برای مخاطب جستجوگر ایرانی می تواند ظاهر و روشن باشد زیرا با نکته بینی و توجه حداقلی نیز می توان تمام نکات مذکور را از سخنان و صدای کروبی در جلسات گوناگون بررسی کرد . تحلیل_ و به جاست در این نمونه بگویم توصیف _ نشانه شناختی عکس صرفا به دنبال تحلیل سریالی نشانه ها و تغییرات یا ثبات آنهاست کاری که با ادامه آن می توان تغییرات رویکردی و نگرشی مورد مطالعاتی را جستجو کرد . 

 

 

جزئیاتی از همکاری فرد مورد دلجویی موسوی و کروبی با گروهک منافقین

جزئیاتی از همکاری فرد مورد دلجویی موسوی و کروبی با گروهک منافقین

دیدارهای نوروزی میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد و همچنین مهدی کروبی و افرادی همچون مصطفی تاج‌زاده با خانواده شیوا نظرآهاری در حالی است که سوابق گروهکی و ارتباطات گسترده وی با منافقین به اطلاع سران فتنه رسیده بود.

به گزارش رجانیوز، شیوا نظر آهاری 26 ساله است و در سال 1382 همکاری خود را با گزارشگران حقوق بشر آغاز کرد و با افرادی همچون حسن اردشیر زارع زاده و سعید کلانکی آشنا شد.

نظرآهاری در ادامه فعالیت‌های خود با عناصر فعال پوششی گروهک منافقین ارتباط برقرار می کند و از طریق ایمیل، اخبار و اطلاعات داخل کشور را برای بهره برداری گروهک منافقین ارسال می کند. وی با هدایت گروهک منافقین در سال 1382 اقدام به تأسیس انجمن زنان تارا و همچنین جبهه متحد دانشجویی کرد.

http://rajanews.com/Files_Upload/11121.jpg

وی همچنین از سال 1384 به ارتباطات خود به صورت مستقیم با سر پل گروهک منافقین ارتباط داشته است.

براساس این گزارش، فعالیت های وی در این کمیته به شرح زیر است:

1- ارتباط گیری با سرپل گروهک منافقین از طریق تلفن و اینترنت و جمع آوری اخبار و اطلاعات از زندانیان و ارتباط گیری با خانواده های آنان و ارسال برای گروهک منافقین.

2- ارتباط با رسانه های خارجی از سال 83 تا قبل از دستگیری و شانتاژ علیه جمهوری اسلامی ایران با انتشار اخبار کذب

3- جمع آوری اطلاعات متهمین نفاق از داخل زندان و ارسال به سایت‌های خارجی و سرپل های گروهک

4- جمع آوری اطلاعات از معدومین گروهک تروریستی نفاق از جمله اعضای تیم های تروریستی این گروهک، و ارسال به سایت‌های خارجی و گروهک منافقین به منظور محکوم کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

فتنه‌به‌پشتیبانی‌هاشمی‌خیلی‌کارهاکرد

فتنه‌به‌پشتیبانی‌هاشمی‌خیلی‌کارهاکرد

شصت و سومین شماره هفته نامه خبری- تحلیلی «پنجره» با درج گفتگویی خواندنی از آیت الله یزدی پیرامون عملکرد جامعه مدرسین منتشر شد.
«پنجره» در این شماره گفتگویی بی پرده با آیت الله یزدی انجام داده و در حاشیه بررسی عملکرد جامعه مدرسین، به کنکاشی در عملکرد چهره های برتر سیاسی کشور چون محمود احمدی نژاد، آیت الله هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری پرداخته است.

آیت الله یزدی در بخشی از این گفتگو با اشاره به ماهیت اصلی جامعه مدرسین، از این تشکل بعنوان بلندگوی امام (ره) در دوران انقلاب یاد و تصریح کرده است: بیشترین و مهم‎ترین خدمت را قبل از پیروزی انقلاب جامعه مدرسین به انقلاب اسلامی کرده است؛ زیرا در حقیقت، اعضای جامعه، بلندگوی امام(رحمت‎ا... علیه) در نشر و پخش اعلامیه‌های ایشان بوده‌اند و هر یک از اعضا در یک استان و یا شهر، زمانی‎که به‎دلیل تسلط ساواک کسی نمی‌توانست نفس بکشد، فعالیت می‌کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون نحوه عملکرد آقای هاشمی در بعد از انتخابات ریاست‎جمهوری دهم بیان داشته است: در جریان فتنه، سران فتنه به پشتیبانی آقای هاشمی خیلی کارها کردند و آقای هاشمی اساسا یک نوع تفکر داشته و دارد که هیچ ربطی به جامعه مدرسین ندارد. ایشان هیچ وقت عضو جامعه مدرسین نبوده و همیشه عضو جامعه روحانیت مبارز بوده و در آن‌جا نیز همیشه این بحث‌ها با ایشان وجود داشته است.



در کنار این گفتگوی خواندنی، همچنین شاهد درج گزارشی ویژه به مناسبت سفر قریب الوقوع مقام معظم رهبری به قم اشاره و نیز نقد و بررسی ماجرای دنباله دار خانه سینما و معاونت سینمایی نیز هستیم.

یادداشت های سید هادی خسروشاهی درباره اخوان المسلمین مصر نیز در شماره اخیر هفته نامه پنجره به چاپ رسیده است.

شصت و سومین شماره هفته نامه «پنجره» با آثار و گفتاری از محمود علی درستکار، حمید بهمنی، احمد رهدار، جهانگیر الماسی، اکبر نبوی، سید ناصر میرمحمدیان، عباس احمدی، سید محمد روحانی، باقر دزفولی، علی عسگری، علی رضا طالب پور و ... به تازگی منتشر و روانه بازار مطبوعات شده است

دیدار موسوی و کروبی

کروبی به دیدار موسوی رفته و در مورد مسائل روز با او گفت و گو کرده است

 

به گزارش سایت سحام نیوز (پایگاه رسمی حزب اعتماد ملی)، آقای موسوی و آقای کروبی چهارشنبه شب۲۸ بهمن در ملاقات با یکدیگر از "مصادره" حضور راهپیمایان در مراسم ۲۲ بهمن به نفع "اهداف و اغراض سیاسی" یک گروه خاص!!!!!!!! و همچنین توسل به خشونت!!!! برای جلوگیری از آشکار شدن حضور معترضان در این راهپیمایی انتقاد کرده اند.

اما آقای موسوی و آقای کروبی در دیدار چهارشنبه شب خود گفته اند: "امسال برای اولین بار در طول سی سال گذشته، در روز پیروزی انقلاب که متعلق به تمامی آحاد کشور است، شاهد شرایط کاملا نظامی و حاکم شدن جو رعب و وحشت ْ!!!!!در مناطق مختلف بودیم.

این دو مدعی اند  که تعداد زیادی از معترضان!!! در میان راهپیمایان ۲۲ بهمن حضور داشتند اما در برابر انبوه نیروهای امنیتی امکان بروز مخالفت خود را پیدا نکردند.

اما هواداران حکومت ایران مخالفان دولت را افرادی کم شمار معرفی می کنند که در برابر حضور گسترده حامیان دولت در روز ۲۲ بهمن امکان ابراز وجود پیدا نکرده اند.

در روز ۲۲بهمن امسال گزارش هایی از درگیری های پراکنده در مناطق مختلف تهران و چند شهر دیگر ایران منتشر شد، اما معاندان  نتوانستند آنطور که برنامه ریزی کرده بودند از این مناسبت برای نشان دادن مخالفت خودو ایجاد نا امنی واغتشاش   استفاده کنند به همین خاطر این دو نفر از سر ان فرقه فتنه جودر صدد فرافکنی بر آمده اند و  خاطر نشان کردند در آینده نزدیک با مردم حرف خواهند زد.

کروبی و موسوی امیدوارند بتوانند آخرین تکانها را به جنازه اسب تروا در روز چهارشنبه سوری بدهند.

نظریه: با توجه به شکست فاحش سران فرقه سبز در هدایت  پروژه اسب تروا در ۲۲ بهمن، سران فرقه سبز برای چهارشنبه آخر سال برنامه خاصی را چیده اند و امیدبه  تحریک هواداران خود برای اغتشاش در این روزهستند،در روز های آینده  باید منتظر بیانیه های خصمانه و باج طلبانه این دو خواص خود فروخته به اجنبی  باشیم .  

پاسخ آتشین کروبی و موسوی به دوعت مجمع روحانیون

موسوی: مواضع من روشن است، نیازی به بیان آن در جلسه نیست؛ من از آقای خاتمی گله دارم؛ مجمع بیانیه می دهد اما یک بار و یک جا نامی از جنبش سبز نمی آورد ...

شنیده ها حاکی از آنست که در پی دعوت اخیر مجمع روحانیون مبارز از کروبی و موسوی برای شرکت در جلسه مجمع و بیان دیدگاه هایشان، شیخ اصلاحات به تندی به این دعوت پاسخ داده است.

وی ضمن رد این دعوت، گفته است که: "اگر از تشنگی در حال مردن باشم و زنده ماندنم جز با گرفتن جرعه آبی از خؤینیها و خاتمی میسر نباشد، آن جرعه آب را هم نخواهم خواست! " سپس درخصوص مسائل و کارهای ناروایی که مجمع در حق کروبی روا داشته و باعث خروج وی از مجمع و تشکیل حزب اعتماد ملی شده بود نیز مطالبی گفته می شود و از آنچه به زعم وی فرصت طلبی و معامله گری خاتمی است نیز گله می کند.

به گزارش خبرنگار جهان، موسوی هم در پاسخ به این دعوت، ضمن رد آن، ابراز می دارد که: مواضع من روشن است، نیازی به بیان آن در جلسه نیست؛ من از آقای خاتمی گله دارم؛ مجمع بیانیه می دهد اما یک بار و یک جا نامی از جنبش سبز نمی آورد ...

مذاکره کروبی وموسوی علیه هاشمی‌

مذاکره کروبی وموسوی علیه هاشمی‌

با بالا گرفتن اختلافات اساسی و پایه‌ای میان سران داخلی فتنه 88، رسانه‌های حامی این جریان برای حفظ ظاهر، دست به انتشار اخباری می‌زنند که حتی واکنش حامیان خود را نیز به دنبال دارد.

 


پس از انتشار اخباری مبنی بر به دست آمدن یک فایل صوتی از جلسه خصوصی میرحسین موسوی و مهدی کروبی که در آن انتقادات تندی علیه هاشمی رفسنجانی مطرح شده، یک سایت حامی این جریان که با همکاری روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب مدیریت می‌شود، مدعی شده: این فایل صوتی توسط یک دستگاه امنیتی و با ابزارهای فوق پیشرفته که از خارج وارد شده، تهیه شده است!

 

موسوی حمله می کند، چون می ترسد!


موسوی حمله می کند، چون می ترسد!

علت این که موسوی برخی مواضع فوق رادیکال می گیرد این است که با حمله کردن قصد دارد برای خود یک «بازدارندگی» ایجاد کند.

مشاور یکی از سران فتنه استراتژی فعلی فرقه سبز را «بازدارندگی» اعلام کرده است.
فرد مزبور با بیان اینکه هرگونه انفعال در راس این جریان منجر به روشن شدن پاره ای از اقدامات آنان توسط جریان های سیاسی خواهد شد،پیشنهاد داده است که باید زمین بازی توسط این جریان تعریف شود تا حاکمیت یک گام از فرقه عقب بماند.
وی همچنین با اشاره به تند شدن و شتاب گرفتن برخی مواضع ساختارشکنانه موسوی گفته است،علت این که وی برخی مواضع فوق رادیکال اتخاذ می کند این است که با حمله کردن می خواهد برای خود یک «بازدارندگی» ایجاد کند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرده است،آنچه موجب قدرت گرفتن نظام می شود سکوت ما و آرام شدن فضای سیاسی می باشد ، و در این شرایط به راحتی سر مارا زیر آب خواهند کرد ، حال اگر فضارا همچنان ملتهب نگهداریم ، موجبی خواهد شد بر اینکه ملاحظات سیاسی مانع از تند روی و برخورد رزیم شود و در حقیقت ما پالسهایی را ارسال می کنیم و حمایت ها به خود جلب می کنیم و این یعنی اینکه نظام جرات درگیر کردن خود با افکار عمومی در سطح بین المللی را نخواهد داشت.



ملاقات کروبی با اعضای جبهه ملی

ملاقات کروبی با اعضای جبهه ملی

شیخ شجاع اصلاح طلبان با چند عضو گروهک جبهه ملی دیدار کرد. مهدی کروبی که به واسطه اقدامات افراطی و طرح اتهامات بی اساس به نظام مانند تقلب و ادعای شکنجه و تجاوز به زندانیان که هرگز نتوانست اثبات کند به روحانی محبوب رسانه های ضد انقلاب تبدیل شده و لقب شیخ شجاع را از دشمنان کینه توز امام و انقلاب دریافت کرده است اخیرا با برخی اعضای گروهک جبهه ملی دیدار کرده است.

در این دیدار که به بهانه عیادت از پیمان عارف صورت گرفت تعدادی از اعضای شاخص این گروهک حضور داشتند کروبی در این دیدار مدعی شد تمامی تلاش اصلاح طلبان معطوف به امر به معروف و نهی از منکر است! اما وی توضیح نداد آشوبگری و طرح اتهامات بی اساس به نظام و تهیه خوراک تبلیغاتی برای دشمنان مردم و نظام چه ربطی به این ادعای خنده دار او دارد؟

کروبی در این دیدار در یک حکم کلی مدعی شد تمامی دانشجویان به خاطر گفتن واقعیت ها دچار زندان و حکم قضائی شده اند!

پیمان عارف عضو گروهک جبهه ملی در این دیدار فرصت را مناسب دید تا نوشابه ای برای جبهه ملی مرتد باز کند.

این عضو فعال جنبش فتنه مدعی شد ضربه نهایی به رژیم شاه را کریم سنجابی و بازرگان زدند زیرا آنها در دیدار با امام خمینی(ره) در نوفل لوشاتو اعلام کردند که پیشنهاد نخست وزیری از سوی شاه را نمی پذیرند.

گفتنی است جبهه ملی در سال60 به خاطر غیر انسانی نامیدن حکم قرآنی قصاص از سوی امام خمینی مرتد شناخته شدند و تعدادی از عناصر آن به خارج فرار کرده و بقایای آنها هم در داخل زمینه ای برای فعالیت سیاسی ندارند اما جای تعجب این جاست که کروبی که همواره خود را در صف یاوران حقیقی امام معرفی می کند چگونه حاضر شده با اعضای این گروهک مطرود امام خوش و بش کند؟!

کروبی حواله‌های پیکان و سکه را به چه کسانی می‌داد؟

     کروبی حواله‌های پیکان و سکه را به چه کسانی می‌داد؟

مهدی کروبی که سابقه دریافت مبالغ میلیونی از مفسدان اقتصادی از جمله شهرام جزایری را هم در کارنامه دارد، حواله ها، طلا و سکه ها را بر اساس معیارهایی که هرگز اعلام نکرد، به مراجعه کنندگان موردنظر خود اهدا می کرد.

به گزارش شبکه ایران، مهدی کروبی، یکی از سران فتنه، اخیرا دومین نامه‌ علیه رهبری انقلاب اسلامی را  خطاب به آقای هاشمی رفسنجانی امضا و ارسال کرده است. نامه ای که همانند مقاله پر از شبهه محسن کدیور از سوی رئیس مجلس خبرگان بی پاسخ مانده است.

کروبی در بخشی از نامه خود بر موضوعاتی چون مساوی دانستن خود با دیگران حتی افراد غیر مسلمان در برابر قانون، عدالت، ارزش های متعالی اسلام، خوشرویی با دیگران و اجتناب از بدزبانی و... تاکید ویژه کرده که به نوعی مدعی شده که این محورها پس از شکست وی و جریان مطبوعش در انتخابات، زیر سوال رفته است.

اما این ادعاها در حالی از سوی شیخ اصلاحات مطرح شده که با نگاهی به سوابق وی، شخص آقای کروبی اولین کسی است که در برابر اتهاماتی که به جمهوری اسلامی نسبت داده، متهم می شود.

مهدی کروبی در زمان ریاست جنجالی اش بر بنیاد شهید علاوه بر کارهای تامل برانگیزی چون "خوشرویی! کروبی با خانواده شهدا" و "تعقیب یک همسر شهید" و "زدن حکم ریاست برای همسر زیر دیپلم خود"، دست به اقدامات سوال برانگیز دیگری هم زده است.

بر این اساس، آقای کروبی در ساختمان بنیاد شهید در خیابان طالقانی حواله هایی را نگهداری می کرد و با توجه به موقعیت های مختلف این حواله ها را به برخی اشخاص می داد.

حواله هایی که در طبقه هشتم این ساختمان و در کشوی میز شیخ اصلاحات نگهداری می شد، حواله پیکان بود. او البته بخشی از بیت المال را هم به سکه و النگو تبدیل کرده بود.

مهدی کروبی که سابقه دریافت مبالغ میلیونی از مفسدان اقتصادی از جمله شهرام جزایری را هم در کارنامه دارد، حواله ها، طلا و سکه ها را بر اساس معیارهایی که هرگز اعلام نکرد، به مراجعه کنندگان موردنظر خود اهدا می کرد.

در واقع این بخشش آقای کروبی از کیسه بیت المال قاعده و قانون مشخصی نداشت و تنها خانواده شهیدانی از این حواله ها بهره مند می شدند که توجه شیخ به آنان جلب می شد. دیگر خانواده شهدا بویژه در مناطق خارج از تهران که امکان حضور در دفتر شیخ اصلاحات را نداشتند، هرگز به سهم از بودجه بنیاد شهید خود نرسیدند.

البته همان زمان برخی از خانواده های شهدا از این موضوع مطلع بودند و به غیرقانونی بودن این اقدام و تقسیم ناعادلانه بیت المال اعتراض داشتند.

قالیباف برای کروبی کارت طرح ترافیک هدیه فرستاد

        قالیباف برای کروبی کارت طرح ترافیک هدیه فرستاد
در ادامه استمرار مواضع دو پهلوی شهرداری تهران که مشارالیه را به (( شهردار خاکستری )) معروف کرده است و بدنبال سرویس دهی مجموعه شهرداری به مرتبطین جریان فتنه و تامین نظر اعضای دوم خردادری شورای شهر تهران برای بقاء در مسئولیت شهرداری با اقداماتی نظیر اعطای چند ده میلیونی بن های فروشگاهی به آنها جهت دلجویی از فتنه جویان کف خیابانی که در جریان درگیری با عوامل نیروی انتظامی ، تخریب اموال عمومی ، غارت مغازه ها یا مزاحمت برای نوامیس دچار صدمه شده بودند ، اخیرا" مشارالیه مبادرت به تامین رایگان مجوزهای طرح ترافیک برایفتنه گران نموده است .

در همین راستا مشارالیه اخیرا" چند قطعه کارت طرح ترافیک شناور را به مهدی کروبی اختصاص داده تا این شیخ بی خرد هنجار شکن با فراغ بال بیشتری آرمان های حضرت امام ( ره ) و ارزش های انقلاب اسلامی را مورد هجمه های ناجوانمردانه خود قرار دهد .

لطف شهردار خاکستری به شیخ بی خرد به همین جا محدود نمی شود چرا که قبلا نیز شیخ مذکور توانسته بود علیرغم داشتن تخلفات ساختمانی فراوان مجوز پایان کار احداث ساختمان ساده و کوچک 5 طبقه ای خود را در منطقه فرمانیه دریافت نماید !!! خانه ای که به حداقل امکانات رفاهی نظیر استخر و جکوزی مجهز بوده و هر طبقه آن حدود 7 میلیارد تومان ارزش دارد .

جای دارد در پایان این سئوال اساسی مطرح گردد که ماشین شهردار خاکستری که یک سوی سودای ریاست جمهوری در سر می پروراند و از سوی دیگر همچنان ادعای اصول گرایی اش گوش فلک را کر نموده است ، بلاخره به کدام سوی حرکت خواهد کرد ؟؟؟

عزّت جهانی ایران به خاطر شعار مرگ بر آمریکا است

عزّت جهانی ایران به خاطر شعار مرگ بر آمریکا است
اینکه چرا ایران در دیگر کشورها چنین مورد حمایت قرار می گیرد، به باور من دلیلش این است که ایران از معدود کشورهای مسلمان در جهان است که در برابر ایالات متحده قد علم کرده، شعار "مرگ بر آمریکا" داده و در خاورمیانه بر علیه آن برخاسته است.

معاون اسبق شورای اطلاعات داخلی در سازمان سیا تاکید کرد: اوباما به نسبت بوش سخنران خوبی است اما نمی تواند در سیاست های کلی آمریکا آن چنان که شعارش را داد، تغییر ایجاد کند.

گراهام فولر در گفت وگو با رادیو فردا و درباره شعار تغییر که از سوی اوباما نسبت به عملکرد دولت بوش داده شد، گفت: اوباما می تواند به نسبت بوش سخنرانی های خوبی ایراد کند حال آن که بوش در این زمینه الکن بود ولی مشکل اینجاست که ما داریم از یک قدرت بزرگ در آمریکا سخن می گوییم که سازمان هایی توانمند و گروههای فشار در اختیار دارد و به نظر می رسد تغییر یک شبه یا حتی چند ساله در آن عملی نخواهد بود. ایالات متحده عملا پس از سقوط شوروی نقش یک قدرت مطلقه را به عهده گرفته است. از سوی دیگر پیامدهای 11 سپتامبر هم به نومحافظه کاران کمک کرد. من فکر می کنم با وجود این نهادهای قدرت، به همراه عظیم ترین ماشین نظامی در تاریخ جهان، سامانه پیچیده نظامی صنعتی، و وجود رسانه هایی که اطلاعات درستی در اختیار مردم نمی گذارد مانند شبکه فاکس که مشخصا برای نومحافظه کاران تبلیغ می کند، دگرگون کردن اوضاع بسیار سخت است.

وی افزود: باید اذعان کنم که اوباما نمی تواند و نخواهد توانست اوضاع را دگرگون کند. با سه و حتی چهار برابر شدن سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و نهادهای امنیتی، چنین تغییری بسیار دشوار شده است و من نسبت به آن خوشبین نیستم. نکته دیگری هم بیافزایم و آن اینکه اوباما می د اند که عراق یک فاجعه بود و می داند که افغانستان هم یک شکست و فاجعه است. اما واقعیت این است که شروع جنگ ساده است و پایان دادن به آن و ترک جنگ به راحتی عملی نیست حتی وقتی نیت و قصد آن هم باشد.

وی درباره محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان اظهار داشت: اینکه چرا ایران در دیگر کشورها چنین مورد حمایت قرار می گیرد، به دلیل اظهارات احمدی نژاد درباره هولوکاست و 11 سپتامبر نیست، بلکه به باور من دلیلش این است که ایران از معدود کشورهای مسلمان در جهان است که در برابر ایالات متحده قد علم کرده، شعار "مرگ بر آمریکا" داده و در خاورمیانه بر علیه آن برخاسته است. از همین رو مسلمانانی که در برابر نیروی نظامی سیاسی و اقتصادی آمریکا احساس ناتوانی می کنند، طبیعتا از کسانی که در برابر این قدرت قد علم کرده اند حمایت می کنند. فکر می کنم این بخشی از دلایل محبوبیت احمدی نژاد در ایران و بیرون از ایران است.
این مقام اسبق سازمان جاسوسی آمریکا درباره آشفتگی های نظام سرمایه داری گفت: امروزه اقتصاد سرمایه داری آزاد نه تنها از زاویه عملی که از زاویه تفکری نیز دچار چالش جدی است. نه برای اینکه این ایده ها ارزش ندارند، بلکه برای اینکه به کار بستن آنها در عمل با مشکلاتی روبه رو شده است. برای نمونه به گمان من اندیشه آزادی مطلق تجاری و اقتصادی در آمریکا سبب بحران فاجعه بار اقتصادی شد که نه تنها آمریکا که اقتصاد جهان را فرو ریخت.

جهان نیوز :کروبی گرفتار سرطان سخت

جهان نیوز :کروبی گرفتار سرطان سخت
کروبی به شدت با یک بیماری صعب العلاج دسته و پنجه نرم می کند و خبرها حاکی از آن است که ...

 
کروبی به شدت با یک بیماری صعب العلاج دسته و پنجه نرم می کند و خبرها حاکی از آن است که خانواده وی برای معالجه به یک دکتر اتریشی مراجعه کرده اند.
بیماری کروبی نوعی سرطان پیشرفته است که شدیدا نیاز به درمان دارد اما خانواده وی تلاش می کنند بیماری کروبی رسانه ای نشود.
با این حال به نظر می رسد این مسئله برای سلامتی کروبی مضر باشد چرا که حال جسمانی وی در حال حاضر وخیم گزارش می شود.
لازم به ذکر است روز گذشته یک فعال سیاسی نیز در ستون نگاه یک روزنامه صبح از کروبی خواسته بود در این روزها از ظلم هایی که در حق نظام کرده است استغفار کند.
جهان نیز ضمن آرزوی سلامتی و بهبود از خداوند منان توفیق توبه و بازگشت به دامن انقلاب را برای وی طلب می کند.

ستایش دو گروهک منحله از کروبی و میرحسین

ستایش دو گروهک منحله از کروبی و میرحسین  

حزب منحله دموکرات و گروهک تروریستی کومله از استقامت و پایداری کروبی ستایش کردند!
نکته قابل توجه در بیانیه مشترک این دو حزب مخالف جمهوری اسلامی این است که از کروبی با عنوان شیخ شجاع نام برده شده است. در بیانیه حزب دموکرات و کومله ضمن حمایت مجدد از میرحسین موسوی و کروبی از استقامت آنها در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی تجلیل شده است. این دو گروهک منحله در بیانیه خود خطاب به سران فتنه یادآور شده اند که دلسرد و ناامید نشوید و در مسیر مبارزه با جمهوری اسلامی از هر گونه کمک و مساعدتی به شما دریغ نخواهیم کرد. گروهک منافقین هم در برنامه ای که به مناسبت روز30 خرداد از رادیو نفاق پخش شد با تقدیر از مبارزات میرحسین و کروبی از آنها درخواست کرده اند ازگذشته خود ابراز ندامت و پشیمانی کنند!

نزدیکان محسن رضایی به رسانه فتنه گران پول می‌دادند

نزدیکان محسن رضایی به رسانه فتنه گران پول می‌دادند
صادقی که وابستگی بازتاب به جریان مالی محسن رضایی را علنا اعتراف کرده در انتهای این گفتگو در حالی که سعی دارد در آمد این سایت در ابتدای دهه 80 را ناچیز قلمداد کند می افزاید: درآمد آگهی بازتاب 120 یا 130 میلیون تومان شده بود (!)
نشریه همشهری ماه (وابسته به شهرداری تهران) در شماره 48 خود طی گفت‌وگو با فواد صادقی - مدیرمسوول سایت بازتاب - بخشی از حمایتهای سیاسی اقتصادی پشت پرده این سایت را منتشر کرد.
 

 
فواد صادقی در این گفتگو صراحتا جریان سیاسی محسن رضای را اصلی ترین حامیان مالی این سایت معرفی کرده و می گوید: "تقریبا نزدیک به یک سال و نیم پس از شروع به کار از افرادی که به آقای محسن رضایی نزدیک بودند کمک‌های مالی دریافت می‌کردیم."
 

مدیر مسئول این رسانه وابسته به محسن رضایی در ادامه رسما اعتراف به بخش کوچکی از بی اخلاقی های بازتاب کرده و می افزاید:
در بعضی موارد به خاطر شرایط موجود کشور از اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری فاصله گرفته و آنها را زیر پا گذاشتیم که کار اشتباهی بود. اخلاق حکم می‌کند که قبل از افشای خبر درباره هر شخصی موضوع را با خود او هم درمیان بگذاریم و پاسخ همزمانش را هم دریافت کنیم. به این خاطر که ممکن است کسی که خبررا می‌خواند بعدا به سراغ دیدن جوابیه نرود. بعضی مواقع هم تیتر و شمای خبرهایمان از اصل خبرها تند‌تربود. به طور مثال اگر کسی 10 میلیون تومان اختلاس کرده بود ما در خبر می‌نوشتیم که صدها میلیون اختلاس کرده و در لید می‌آوردیم، صدها میلیون ریال. البته انجام این کار از لحاظ قانونی مشکلی نداشت. به هرحال ما می‌توانستیم بگوییم که منظورمان همان 10 میلیون تومان بوده است. با این کار به نوعی جذابیت خبرها را بیشترمی کردیم. اما حالا من احساس می‌کنم که این رفتار چه به دلیل شرایط آن زمان بوده و چه به خاطرمقتضیات سنی‌ای که من داشتم؛ به هر حال کار درستی نبوده است.

صادقی که چند سطر بالاتر وابستگی خود به جریان مالی محسن رضایی را علنا اعتراف کرده در انتهای این گفتگو در حالی که سعی دارد در آمد این سایت در ابتدای دهه 80 را ناچیز قلمداد کند می افزاید: درآمد آگهی بازتاب در بهترین حالت  120 یا 130 میلیون تومان شده بود (!)
 
گفتنی است بازتاب به جرم اقدام علیه امنیت ملی در تارخ سوم آبان 84  با شکایت شورای عالی امنیت ملی و حکم قاضی شعبه یکم دادسرای رسیدگی به جرایم کارکنان دولت توقیف شده است.
 



ابراز ندامت کروبی از گذشته خود

ابراز ندامت کروبی از گذشته خود بیانیه کاندیدای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری با استقبال رسانه های بیگانه روبه رو شد!
مهدی کروبی که در پی اعتراضات مردم که آخرین بار در سفر ناتمام وی به قم رخ داد به ستوه آمده و از فرط عصبانیت هر از چندی اطلاعیه هایی تاسف بار و خنده دار برای او نوشته و منتشر می شود، در جدیدترین بیانیه ای که از سوی کروبی صادر و بلافاصله در رادیو زمانه، رادیو (فردا) رادیو آمریکا و بی بی سی با استقبال روبه رو شد وی با فراموش کردن دیدگاه های گذشته خود اداعا های تاسف باری در مورد اختیارات ولا یت فقیه مطرح کرده است!این ادعاهای تاسف بار کروبی در شرایطی مطرح می شود که آرشیو رسانه های جمهوری اسلامی مملو از دیدگاه های مدافعانه کروبی از جایگاه و اختیارات ولایت فقیه است و خاطره درگیری شدید کروبی با اعضای فراکسیون مشارکت در اولین روزهای فعالیت مجلس ششم درباره حکم حکومتی رهبر انقلاب درباره قانون مطبوعات فراموش نشده است و در آن روز کروبی در مقابل اعتراض افرادی چون بهزاد نبوی، آرمین، میردامادی و مزروعی به آنان گفت وقتی قانون اساسی و ولایت فقیه را در قانون اساسی پذیرفته ایم باید به لوازم آن پایبند باشیم. کروبی که از وی به خاطر رفتارهای متناقض در محافل اصلاح طلبان به عنوان فردی ساده لوح و دهن بین و احساساتی نام برده می شود معلوم نیست چه تناسبی بین ادعاهای دیروز وی و سخنان دشمن پسند امروز او وجود دارد و کروبی باید مانند برخی اصلاح طلبان شرمنده وپشیمان یکبار تکلیف خود را با مردم روشن کند که آیا دیروز که آن سخنان آتشین را درباره دفاع از قانون اساسی و ولایت فقیه می زد اشتباه بوده و یا امروز مانند برخی عناصر مدعی اصلاحات دچار دگرگونی و دگر اندیشی شده است و چه اتفاقی افتاده که گروهک های تروریستی کومله، دموکرات و منافقین به او لقب شیخ شجاع می دهند؟!

آیت‌الله خامنه‌ای، سپهسالار لشکر صاحب‌الزمان (عج)


آیت‌الله خامنه‌ای، سپهسالار لشکر صاحب‌الزمان (عج)

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به نقل قولی از یکی از بزرگان در مورد آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: این عالم بزرگ در خصوص مقام معظم رهبری می‌فرماید «آیت‌الله خامنه‌ای سپهسالار لشکر مولایمان صاحب الزمان (عج) هستند».

آیت‌الله احمد جنتی شنبه شب در آیین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر فعال اصفهان با اشاره به اینکه به وسیله امر به معروف و نهی از منکر می‌شود بسیاری از مشکلات در کشور را حل کرد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر می‌خواهد با بسیاری از وطن فروشی‌ها،‌ فتنه‌گران و فتنه برخورد کند.
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه امروز مهم‌ترین امر به معروف ما ولایت فقیه است، تصریح کرد: مهم‌‌ترین منکر امروز ما تضعیف اسلام و ولایت فقیه است،‌ بزرگ‌ترین امر به معروف وحدت است و بزرگ‌ترین منکر اختلاف و تفرقه است.
وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران با فتنه به دنبال ایجاد تفرقه در کشور بودند، اظهار داشت: در زمان فتنه بسیاری از بی‌بصیرتان و آنانی که عقلشان در چشمشان بود مانند جنگ احزاب عمل کردند و فضا مانند آن جنگ شد و آنها همه از مشارکت تا مجاهدین با یکدیگر برای این فتنه و اختلاف افکنی‌ها ائتلاف کردند.
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه سران فتنه در آن زمان هر کسی با آنها در برابر نظام می‌ایستاد را از خود می‌دانستند، تصریح کرد: آنها بسیاری از مسائل را نتوانستند بفهمند و نتیجه این نفهمیدنشان فتنه‌ای بود که برپا کردند.
وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با هدایت الهی و فرزانگی کشور را از فضای فتنه نجات دادند، اظهار داشت: من با تمام وجودم از رهبر فرزانه انقلاب برای مدیریت کشور و انقلاب در زمان فتنه تقدیر می‌کنم و این در حالیست که امروز بزرگ‌ترین امر به معروف ما ولایت فقیه است و بزرگ‌ترین منکر ما مخالفت با ولایت فقیه است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به نقل قولی از یکی از بزرگان در خصوص امام خامنه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: این عالم بزرگ در خصوص مقام معظم رهبری می‌فرماید «آیت الله خامنه‌ای سپهسالار لشکر مولایمان صاحب‌الزمان (عج) هستند».
وی افزود: مقام معظم رهبری با شجاعت توانستند در دل فتنه‌ای بروند که خیلی‌ها در داخل و خارج دل به آن برای خاتمه کار انقلاب و ولایت فقیه بسته بودند و ایشان با سخنرانی‌ها، بصیرت بخشی‌ها و موضع‌گیری‌های آگاهانه آرام آرام کاری کردند که از آن شرایط عبور کردیم.
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه امروز با مدیریت‌های مقام معظم رهبری شعله فتنه فروکش کرده است، تصریح کرد: البته باید این را مدنظر داشته باشیم که دشمن بیکار ننشسته و این در حالیست که نفس‌های الهی این مرد بزرگ و جانفشانی‌های بچه‌های بسیج و حزب‌اللهی‌ها همه دست به دست هم داد تا مبادا خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.
وی اضافه کرد: یکی از معضلات امروز ما وقت‌کشی در قوه قضائیه و خدمترسانی به مردم است و این در حالیست که برخی‌ها در داخل کشور از خدا نمی‌ترسند اما از افکار عمومی به شدت هراسانند.

ضعف‌های اخلاقی و‌ رفتاری از کنار زدن قرآن نشأت می‌گیرد
آیت‌الله احمد جنتی با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کنند حالا که انقلاب شده باید زندگی مرفه و آرامی داشته باشند، اظهار داشت: امروز در سطح کشور دچار مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که باید سعی شود این مشکلات برطرف شود.
وی اظهار داشت: باید مشکلات عمده و اساسی را پیدا کنیم و استعدادهایمان را برای رفع آن مشکلات صرف کنیم و نباید بگذاریم این مشکلات در جای خود بمانند چون ممکن است مضاعف شوند.
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه مشکل اصلی، مشکل رابطه انسان با خداست، تصریح کرد: ضعف‌های اخلاقی،‌ رفتاری، فکری و عملی به یک معنا از کنار زدن قرآن نشأت می‌گیرد که اگر این ضعف‌ها در رابطه با خدا و قرآن برطرف شود به طور حتم دیگر مشکلات نیز برطرف می‌شود.
دبیر شورای نگهبان وجود نیروهای صالح در تمام صحنه‌ها را لازم برشمرد و افزود: نیروی صالح نیروی معتقد به خداست و جامعه ما باید جامعه‌ای باشد که بتواند چنین نیروهایی تربیت کند و اگر این نیرو‌ها در جامعه ما پرورش یافتند دیگر نمی‌گذارند مشکلات بر ما فشار بیاورد.
وی با تاکید بر اینکه خداوند وعده‌ پیروزی در برابر دشمن را به حامیان خود داده است، تصریح کرد: شما همین تاریخ 30 ساله انقلاب را نگاه کنید،‌ پیش از انقلاب یک عده جوان مسلمان دست خالی و ضعیف از نظر امکانات به صحنه آمدند و توسط آنان انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و شما در آن زمان می‌بینید که چه قدرت‌هایی در برابر همین جوانان ایستاده بودند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه دنیا زدگی یکی از مشکلات امروز‌ به شمار می‌رود،‌ اظهار داشت: در زمان انتخابات یک عده می‌گویند ما باید کرسی‌های مجلس را اشغال کنیم و برای این هدف هزینه‌های زیادی را از راه‌های گوناگون و بعضی اوقات از راه‌های نامشروع تامین می‌کنند و بعضی از آنان نیز با همین هزینه‌ها قصد خدمت کردن به مردم و نظام را دارند اما این درست نیست چراکه خدمت کردن از هر راهی مورد رضای خدا نیست.
وی اظهار داشت: عده‌ای از حالا ‌فکرهایی برای ۲ تا ۳ سال آینده برای اشغال برخی کرسی‌ها کرده‌اند.
آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه امروز آن کسانی که در دوران قدرتشان آزادی‌های نامشروعی را به جامعه تحمیل کردند، نفرین می‌کنیم، تصریح کرد: از آن زمانی که یک شخص دارای مقام در کشور ما آن حرف‌ها را راجع به حجاب زد، مومنین گفتند خدا او را لعنت کند که چادر را از سر دختران ما برداشت و همان بحث‌ها ادامه پیدا کرد تا امروز کار به اینجا رسیده است.
آیین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر فعال اصفهان در جوار مزار مقدس 7 هزار و ۳۰۰ شهید انقلاب اسلامی برگزار شد.

ترس کروبی از بازگشت

شنیده شده یکی از چهره های سیاسی اخیرا در ملاقاتی که با مهدی کروبی داشته است به وی نصیحت کرده که ، "هر چه تاکنون کرده بس است ، ادامه این مسیر بسیار پر هزینه خواهد بود و ته آن روشن نیست".

در جلسه ای از این چهره سیاسی سئوال شد کروبی چه پاسخی داشته است ، وی گفت : از مجموع صحبت ها و استدلالهای آقای کروبی متوجه شدم ، خودش هم به این مطالب واقف بوده و قلبا راضی نیستند اینگونه پرده دری و چشم بسته سخن بگویند ، اما در این مسیر افتاده اند و از تبعات توقف واصلاح در آنچه انجام داده است وحشت دارد و نمی خواهد به او بگویند کم آورده ویا ترسیده است ودلایلی از این دست که البته بیشتر رودربایستی از آقای ... می باشد واز اینکه به اوبگویند رفیق نیمه راه و... می ترسد .
این چهره سیاسی معتدل اضافه نمود ، کروبی بر سر دوراهی قرار گرفته است و آنطرف دودستی وی را چسبیده اند وفضایی برای فکر کردن برایش فراهم نیست .
گفتنی است در این جلسه برخی از افراد معتقد بودند مشکل آقای کروبی فرا تر از رودر بایستی و .... می باشد ، مسئله ایشان خیانت به دین وملت است

ازهم خانم عفت مرعشی بر ملا کرد:ورود پسرم مهدی با افتخار به ایران

وی درباره دیدار اخیر خود با مهدی هاشمی در دبی این چنین گفته است ، پسرم مهدی را در حالی دیدم که از لحاظ روحی و جسمی وضعیت مناسبی داشت و فقط ناراحتیش دوری از ما بود ،

وی همچنین در قسمت دیگر از صحبت هایش با طرح سوالی که چرا به ترکیه نرفته است ، ما را یاد انتخابات می اندازد (اگر موسوی رئیس جمهور نشود خیابان ها شلوغ می شود ) و می گوید پسرم  درباره این صحبت می کرد که  طی جلسه ای که در محل اقامتش داشته  به آن قول داده شده که به زودی به ایران باز خواهد گشت و آن هم با افتخار و درمیان انبوه علاقه مندان به خود .

این صحبت های خانم مرعشی از آن جهت حائز اهمیت است که وی از تمامی جلسات سران فتنه با خبر بوده و گاهی به صورت ناخودآگاه بخشی از گفته های آن جلسات را به زبان می آورد . جنبش سرخ ضمن پیگیری این خبر رسیده در روزهای آینده شما را با جزئیات بیشتری آشنا می کند .

درخواست کمک مالی موسوی و کروبی و واکنش سبزها

درخواست کمک مالی موسوی و کروبی و واکنش سبزها

چند ی پیش خبری مبنی بر درخواست موسوی و کروبی از مردم جهت کمک های مالی در یکی از روزنامه های کشور منتشر شد.

در همین رابطه برخی از رسانه های سبز با واکنش نشان دادن نسبت به این خبر، از اطرافیان موسوی و کروبی خواستند این خبر را هر چه زودتر تکذیب کنند.

در همین رابطه سایت ضدانقلاب و سبز خودنویس با این عنوان که"آیا درخواست کمک مالی موسوی و کروبی صحت دارد؟"نوشت:آیا درخواست کمک مالی از سوی مهدی کروبی و میرحسین موسوی که رهبران جنبش سبز شناخته می‌شود صحت دارد؟ روزنامه محافظه‌کار سیاست روز با انتشار این خبر نوشت سران فتنه از مردم درخواست کمک کرده‌اند. این درحالی است که سایت کلمه از رسانه‌های نزدیک به موسوی و سایت سحام نیوز پایگاه اطلاع‌رسانی حزب اعتماد ملی در این باره موضعی نگرفته‌اند.

سیاست روز در ستون پشت پرده نوشت: «اخیراً طرفداران جریان فتنه در اقدامی هدفمند به منظور تحریک افکار عمومی و دامن زدن به ناآرامی‌ها اقدام به توزیع کتابچه‌ای تحت عنوان چکیده مواضع ‌موسوی حاوی دیدگاه‌های وی در خصوص مسائل سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دانشگاه‌های تهران کرده‌اند.»

بر اساس این گزارش، روی جلد این کتابچه که ظاهراً عکس ‌موسوی و عبارت دانشگاهیان و پژوهشگران حامی میرحسین موسوی و مهم‌ترین شعار موسوی مبارزه با فساد‌، شفافیت اطلاعات و تصمیم عقلانی است درج شده است.

این گزارش می‌افزاید: «وی این کتابچه شماره حساب سیبا شعبه اسکان تهران مربوط به شخصی به نام( ق ب) برای اخذ کمک‌های مردمی درج شده است.»

سایت خودنویس در انتها نوشت:تا زمان تنظیم این خبر هیچ یک از ارگان‌های وابسته و نزدیک به میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض به آخرین انتخابات ریاست جمهوری این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند